torsdag 14 januari 2010

rockahooola

chacha bloggen , att jag och al3x inte kommit på idén att blogga förr är ett mysterium. men nu är vi igång! and we know you like it.
är så fukkin skönt med fredag imorgon, men såklart kommer vi sakna skolan. så kul som vi brydar har tillsammans så är skolan rena festen!
vi uppdaterar mer imorgon, klockan är natten och snart ringer klockan.
men innan det måste jag ju bjuda på en bild, annars vore detta inlägget riktigt tråkigt, eller hur?


ser ni hur jag riktigt tar i från tårna? sen så ser vi ju jennifer lite halvt sådär. har tyvär blivit tvungen av ngn anledning att klippa bort henne men ni kan ju tänka er hur snygg bilden skulle vara om hon stog och tog i breve mig!

PUSS, natalie

1 kommentarer:

jorlind sa...

Partyparty!
Våran idol-Natalie på bild, woho! och tack gode gud att du klippte bort mig, DU LÄR DIG :D hoho <33