torsdag 22 april 2010

home sweet home

lång dag idag!
men ack så rolig. va på färg kurs i trollhättan på ems direkt efter jobbet tills nu. trodde inte jag skulle fatta så mkt o tycka det va ganska trök eftersom jag är ganska långt ifrån färdigutbildad. men timmarna bara gick! titta inte på klockan en enda gång!
det va jätte intressant. selecta har utvecklats till det bättre, o det är mindre chans att misslyckas som frisör på kunder med alla slags hår som gjorts dittan och dattan med. de va kanske en dålig sammanfattning men jag fick lära mig jätte mkt! anteckna en hel del. vill ha samma färg i skolan!!! jävla goldwell..

imorgon är de sista dagen, lite tråkigt.. trivs riktigt bra på salongen asså!
kommer sakna det. får vänta länge tills nästa praktik nu...
ska iaf bjuda dem på mammas mumsiga bullar imorgon! köpa ngn blomma tyckte mamma oxå så jag får väl lägga en liten peng på det och sedan fråga gulligt om dom vill ha mig där även nästa år (((::::
hihi.

nu blire natten. puss natalie

0 kommentarer: