söndag 6 juni 2010

TILL FINAL :D

HELT SJUKT :O
Jag är i final i Lamicell cup, (stillhoppning).Jag har kvalat under hela våren och kom till semifinal det var 20st som gick till semi men bara 2 gick vidare till final. Det var bara en junior och en senior som allstå gick vidare. chansen att jag skulle gå vidare va ju minimal de var bara en junior av 20 st som gick vidare och den va jag! jag startade typ 11 och det var 60 st i hela klassen jag va så jävla nervös efter jag hade hoppat så jag trodde jag skulle dö! för dom berättade inte ställningen under klassen i lamicell.
Jag kom även 4 i tidshoppningen :D en toppen dag kan man säga super glad att jag inte åkte med på björn och struntade i Semifinalen.
så nu blir det att åka till Hammarö den 30/7-1/8 finalen är en 1 augusti men sak tävla fredag och lördag också.

Jag och Tina (hon som vann senior)
Det var dom små grå hästarna som gick hem hos still domaren.


jag och gaston med segertäcket

4:a i tiden
puss alexandra

0 kommentarer: