onsdag 24 februari 2010

Göteborg!



Hallo Kära läsare :)
jag har varit dålig på att blogga IGEN ja vet men de e tur vi har Natalie oxå.
Okej hur har/ska mitt sportlov har sett ut?
Ja har jobbat tisdag och onsdag på Salong Camilla va har gått super bra alla har varit nöjda och glad å de e ju så de ska vara. Imorgon åker vi äntligen till Göteborg hores show :D Gud så gott de ska bli bo på hotell och götta oss ordentligt.
Ja Lördag och Söndag va händer då?
ska man kanske ragga hit Grästorparna hihi;)
eller dom kanske har fullt upp med sina grabbar :) Ja e så SJUKT glad för erna skull Jennifer och Natalie.

i morgon blir de upp ganska tidigt..vi ska åka halv nio från johanna =D Ja kommer ta med min Datorn ner funderar på om ja ska ta med min inte skolans dator för ja har cam på min så då kan ni få live inlägg de skulle kanske vara lite kul kanske ?

Idag har jag oxå bytta min hårfräg igen så gött nu e de Mörkviolett och grå slingor :)

jag kan ta med en bild på mitt nya hår ;)

Ne nu måste ja packa för här blir inga barn gjorda :P

kysss,alexandra

1 kommentarer:

Anonym sa...

kom hit bara så ska vi se om de blir några barn gjorda ;)