måndag 22 februari 2010

kiiiing ♥

hallå , att alex varit dålig på att uppdatera har hon nog ingen ursäkt för, eller? ;)

min helg har varit fantastisk iaf! fredagen va galen, först missade vi bussen ner till kampen så vi liftade med Ehsan. väl på centralen så tog vi för givet att tåget skulle stå där de brukade så vi ser det. men när vi gick ut vid den tiden som tåget skulle avgå för o ställa oss o vänta, då tuffar det förbi rätt framför nyllena på oss! jag kunde inte göra annat än o skratta..
väl hemma efter 7 evigheter så skulle jag ju kocka, men innan det skulle ja gå på ett toabesök. OCH DET FINNS INGET VATTEN. hahah ja trodde jag skulle dö. vad trodde joacim om grästorp när vi inte ens hade vatten? böndernas paradis... men de visade sig att dom stängt av vattnet i hela grästorp på grund av något shit.
faila lite med maten såklart ock, inget blir så bra som när mamma lagar! enchiladas'erna blev lite brända men de fick slinka ner ändå!
vi knäppte några öl o myste framför sherlock holmes som förövrigt SÖG! fatta inte ett jota...

vårat fredagsmys käk!


på lördagen kom jennifer och jonas på dubbel date framför melodifestivalen :D grabbarna va så snälla o ställde upp på att se det för min o jenkans skull, jag sjöng och skrek till min darin! har en 5 år gammal aoutograf här ngn stans.. ska nog leta upp den! :D
har någon fått tag i den låten kan dom ju vara snälla och kontakta mig!!!!

när jenk och jon gått sin väg satte jag och joacim på senaste american pie, den sög väl lika mkt den ;s

på söndag så va de ju som så att det snöat ett par meter här så joacim kunde inte ta sig hem på ngt vis... DET GILLADE JAG! då kunde han inte åka till sitt hemland hur mkt han än ville! muahah.

FREDAG LÖRDAG SÖNDAG MÅNDAG med bara JOACIM.
jag har blivit buren överallt, fått blåmärken, maten serverad, skrattat och hela faderittan.
tjockt nice jajajajjajajaaaa.

skulle kunna sitta o berätta tusen miljoner saker om denna grymma helgen men det finns väl ingen som ens orkat läsa detta? det hade inte jag gjort iaf. höhö.

puss på jockipocki och om de existerar andra som läser bloggen! , natalie

2 kommentarer:

kiiiing sa...

låter som den där joacim skämmer bort dig rejält! :D , bär runt på dig tillome ;)

Alexandra och Natalie sa...

Den där Joacim är grym, att bära på runt mig frivilligt är inte många som gör :D