onsdag 17 februari 2010

Helt slut!

Hallo allihop!
E helt slut efter den den dagen som har varit nu!!
Först sportlife på idrotten linedance och gymmet och sen "sprang" ja o Frida till mcdonalds o handlade lite godsaker ;)
Nu har ja precis solat, ska plugga nu o sen jobba.'
Sen i Kväll jag jag träna igen men då blir de activio med pappa ;)
och så måste ja klaga lite oxå.....jag har sån sjukt träningstärk efter all ridning nu, på tal om ridning så gick Hoppträningen i Måndags sjukt bra mkt bättre än va jag hade trott.

Nu e de bara en vecka kvar tills de blir gbg, gbg Horse show och HOTELL men min kära vän Johanna =)
Ne nu ska ja plugga vi har så sjukt mkt läxor denna veckan men de konstigaste e ju att vi går på en läxfri skola men de märks verkligen inte..

Pusss alexandra

2 kommentarer:

jorlind sa...

du nämnde ordet "sjuuukt" i ungefär varje mening :D bra jobbat! haha :D

Alexandra och Natalie sa...

neeee 3ggr :O