lördag 20 februari 2010

Vilket väder!!

Hallo Folket :)
Nu ska jag berätta va jag har gjort. Ja och Frida har gått en jävla bit...vi har gått från konsum och hit hem till henne. med snö till knäna och väskor som va sjukt tunga min vägde 15kg och fridas 9kg fatta de var jobbigt och gå i dom branta backarna ellerr?!
Men just precis nu sitter ja och kollar ut genom fönstret när Elin och Frida skottar snö på vändplan hihi lite kul att se när dom jobbar o jag sitter inne i värmen och har de gött =D
Natalie har fin besök denna helgen så vi lär nog inte få något inlägg här på bloggen va henne.
Filmerna ja har lovat lägga upp cpar hur mkt som helst såå ni får vänta ett tag till.
Idag/ kväll blir de mkt mysa med Systrarna Badski, de gillar vi :)

tack för mig trevlig helg :) Alexandra

0 kommentarer: