söndag 28 februari 2010

Underbara dagar i gbg

Hallo Sverige =D
Vilka dagar i GÖTEBORG jag och Johanna har haft..hur kul som helst hade vi och mkt mkt shopping till hästarna dock ;)
På kvällen skulle ja och johanna ut o äta pizza i REGNET :O men ja skulle sköta kartan de gick as bra tills vi kom till en korsning då orka ja inte kolla o sa att ja hade läst att vi skulle till höger ;) men ikke de vi skulle ha gått rakt fram så johanna va rikitgt arg ett tag där. Det skulle ta ca 15 min till pizza men de tog 45min för oss hahha jaja de gick ju fort hem sen iaf ;)

Det gick AS bra för svenskana ner i gbg o i kväll e de värdscup Final i Scandinavium de går att se på kunskapskanalen kl 18 i kväll de får man ju inte missa..när Bengtsson vinner eller? ;)
här får ni lite kort fån gbg:)

HotelletGULT eller vad?

Glad?

så ja :D

:/ ;) hahah

så här kul e det att vara på mässa i gbg =D

1. Rolf-göran BENGTSSON, SWE
2.Jessica KURTEN, IRL
3.Malin BARYARD-JONSSON, SWE
4.Albert ZOER, NED
5.Ludger BEERBAUM, GER

*Bengtsson*

*Kurten*

*Malin*

*Ludger*


Jag är helt såld på denna häst som michael whitaker rider!!


Lite av de ja köpt ;)

Kingsland Väst.

horse wear schabrak.

Natalie detta är ett TRÄNS ;)

John Whitaker benlindor.

John wihitaker ridbyxor

Kinglsland sockar.

Gilttrande Panband.

lila grimma (tänkte på Dig Natalie när ja köpte den :)<3 )

sverigetäcke.

Köpte mer grjor men har dom ikke på kort ;) så här e lite iaf :P


Jag LÄNGTAR oxå till skolan i morogn å träffa min ÄNGLAR <3<3

kysss på er läsare , Alexandra :)

0 kommentarer: