måndag 1 februari 2010

Halsfluss????

Hallo Bloggen!
Det är inte sant jag har gått och fått halsfluss nu denna veckan ja inte får bli sjuk!! måste ju träna inför SM kvalet som är i Gbg på fredag. Men ska till doktorn i morgon så vi får hoppas han säger att de inte är halsfluss utan bara en mkt kraftig förkylning..
Men Men nu ska jag inte bara berätta tråkiga saker :) jag och Natalie hade grymt kul i Lördags jaa de blev ju ingen Smögen men de blev party i Munkedal i stället. Det blev mkt roligare än jag kunde före ställa mig.
I Morgon dra jag mig till skolan ca 12 eller 1 någon gång :P
Nu hade jag inget mer att säga på en stund JOO nu är de inte långt kvar till det här gbg horse show, det är bara 23 dagar kvar tills jag och Johanna dra till horse show och göttar oss på hotell.
Jag vill tbx till THAILAND!!



puss, alexandra

2 kommentarer:

Anonym sa...

tråkigt för dej men krya då... thailand vore fint...

Alexandra och Natalie sa...

tack "anonym" jaa Thailand e bääst!!