lördag 27 februari 2010

last night

så nu äntligen har jag landat i sängen igen! dock min egna nu men den är ju bäst ;)
fest för hela slanten igår, de va gött nice. Jennifer blev packad som en åsna och gjorde min kväll på många klumpiga vis! Spela poker gjorde vi som start på kvällen , jag va ganska grym. Jennifer hatar poker. hon ville itne ens vara med, så jag tvinga henne. sen, vem fan tror ni vinner skiten? JO JENNIFER STJÄRNAN JÖRLIND. vad hon vann? jo, alla marker ;)
Johan och Elin kom oxå, härliga prickar!!!! de har blivit för sällan nu på sista tiden.
jag och jennifer decka i hennes säng vid 5 tiden. fast jag ville sova kl 2 :D
sen idag åt vi frukost på n3 kl 2. pommes + b-sås , mumsslickibaba!!!

jag har tydligen lovat åka till kronan nästa helg oxå har jag hört.. får se hur de blir med det, hemmafest är ju så galet mycke roligare! och man slipper betala 467394 spänn på något som ändå suger muff.

detta får räcka för nuet :D
puss , natalie

0 kommentarer: