onsdag 3 mars 2010

2 av dom mäst älskade människorna i mitt hjärta!


2 av dom mäst älskade människorna i mitt hjärta....hmm vilka kan detta vara?
nu ska ni få lista ut de:P
Ni gör de mkt lättare att gå upp på morgonen när klockan ringer, man vill till skolan för att träffa er,ni får mig alltid att skratta så ja grinar,ni ställer upp i vått och tårt, finns inga tråkiga stunder med er, ÅÅ ni är älskad av många........
Ja jag prtara om er Jennifer Jörlind och Natalie Martinsson även fast vi bara har känt varandra ca 7 månader känns de som ja har känt er hela mitt liv finns inga spärrar i mellan oss vi kan verkligen prata om allt.å framför allt så SKRATTAR vi hela tiden
De ja vill få ut i den text är att jag älskar verkligen er o jag vill aldrig missta er. Det är jätte svårt att berätta hur bäst ni är för de finns inte ord för de men ja hoppas ni fattar att jag alltid finns för er oxå. å Natalie i maj dra vi till Göteborg så du får söka till idol ja och jennifer kommer åka med...minns du när du sjöng för oss sist gång ja va i grästop med er, när du satt och sjöng så jag och jennifer hade gåshud och jag fick tårar i ögonen så SJUKT fint va de. Så vårat stöd har du iaf om du söker glöm inte de.



Kösss på min gullungar <3<3 //Eran Alex

2 kommentarer:

jorlind sa...

Alexandra... man blir ju fan nästan tårögd när man läser detta ! jävla tur att vi träffade varandra, tråkigt liv man skulle ha annars :) ÄLSKAR DEJ MED <3

Alexandra och Natalie sa...

Jennifer , (natalie bakom skärmen) jag blev tårögd! och log genom hela texten ska gudarna veta. så glad att jag har er! Nu ska vi leva lyckliga i alla våra dagar! vi är en vrickat bra trio! ÄLSKAR ER!!!!!!! <3