måndag 29 mars 2010

hej jag heter natalie

och jag är en usel bloggare. men det är bara för jag har ett sånt grymt liv :D
helgen har varit heeeeel chill. fredagens planer sprack så jag och jenk gick och solade o tog oss en promenix o tala om diverse saker.
fick då ett brev av alex:
"10 april! Då är det idol! Öva nu då :O"

ja bah shit magaad, hur förberedd är jag? inget.. och så som alla tjötat o verkligen försökt övertala mig till o söka så känne rja att ja kmr ångra mig om ja inte söker.. så, ah, får se hur de slutar ;)

lördagen for jag till överby, kastade pengar på wb converse, världens minsta sötaste väska, solpuder, rouge, eyeliner och en ball tisha!
tog sedan tåg till åmål och sen buss till brohögen där då självaste joacim dyker upp bakom ratten ;o men han vågade inte köra med mig, hihi mes.
vi har haft en tvär skön helg iaf, lekt, ätit på långeds ända pizzeria, tittat på NEW MOON !! yesyesyes, ja lyckades övertala honom. ja hade ju inte sett den i bra kvalité sedan bion va , så ja andvände mina hundögon o fick som ja ville när vi hyrde film ;) han vågar inte erkänna, men ja tror han tyckte den va bra!
eclipse har premiär på hans födelsedag, tror ni jag får med honom på den? ;)

hihi, ne nu orkar ingen läsa mer så nu säger jag godnatt!
puss på gurkan , natalie

1 kommentarer:

Joacim sa...

Finns inte en chans att jag spenderar min födelsedag på premiären xD, sen tyckte jag inte alls den var bra! :D