måndag 15 mars 2010

blonda brunetter

måndagar i våra hjärtan. så kul o vara tillbaka i skolan. lika flum och oseriöst som vanligt. älskart!
"försov" mig imorse eftersom jag nana hos älskling. orka åka 10 över 6, nejnej blev 20 över 8 för mig. kom fram till skolan lagom till lunch (y)
skulle stannat kvar i skolan med de satans arbetet men ne, jennifer ville åka o då ville ja de me! så vi stack ner , i de härliga vädret. babbla i käften på varandra som vanligt , skratta o så där. inget konstigt alls! så när vi kom till centralen så såg vi att tåget stog redan där som de brukar stå. perfekt! tåget va inte lika sletet som vanligt, lite rikare vagnar än gtowns! undrar om vi alltid ska åka så fint?
nog om det, vi började rulla och itne långt efter stannade vi.. tittade på varandra, tittade ut, tittade på varandra och börja asgarva! vi stog på ÖSTRA! ska man till grästorp åker man itne genom östra. så vi hade satt oss på tåget som skulle till gbg. inte så smart kanske :D så det va bara till o börja gå till kampen, lastade på jennifer min tunga väska. jag har det för bra, javet :D

så va hemma allderless för sent för att orka plugga egentligen men får nog lägga på ett kol nu................erupdmkpwer¨f

puss , natalie

0 kommentarer: