onsdag 24 mars 2010

OKEY ALEX !!

happ, här sitter jag och har det bra. joacim är i duschen, alla har lagt sig så jag sitter i köket med en diskmaskin i fullt arbete som sällskap. inte så kyyl kanske.
gick förbi solariet förut när vi anlände från munkedal. NYA RÖR 1 KR/MIN. då kunde inget hindra oss, så jag och älskling tog varsin 20 minutare ;)

helvete vilken ridtur jag fick mig förut föresten!
på alex häst assåå... haha trodde jag skulle dö faktiskt, jag va så modig så jag börja "jogga" med hästen, hon tyckte då det va så kyl så hon skena iväg som fan, asså galloperade elelr va det heter, jag dog. men som tur va hade alex lärt mig hur man fick stopp på kräket ;)
nemen de va fkt kul. det ska vi göra om! eller hur jennifer? ;) pussa lite på dom åsåååååå. hihi.

nu är det min tur att ta duschen!
natti puss , natalie

0 kommentarer: