söndag 21 mars 2010

dagen innan idag

gårdagen va tvär skön.
slutade med att vi hamnade hemma hos mig eftersom jag fick kickat ut mammi ändå!
jag, jennifer, jonas, chrille, sofia och henke. asnice! typ nykter fest ? helt galna.
ni ska få en dans video på mig henke, sofia och jenkan ;)
min lillebror stormade in i huset och sedan kom 2 väldigt dryga b-rudar. knacka inte ens, sa inte ens hej? va e de för vett? de kunde väl åtminstånde sagt att patte sa att de va bara o gå in, ursäkta lr va fan som hälst, men ICKE.
så bara för det blev vi på galet bushumör! drog strömbrytarn och gömde oss o skrämde dom! vi är mogna! sen körde vi mörker jage! ännu mognare :D

fick avatar av jonas , de va meningen att vi skulle sett den igår men vi hade nog roligare utan den. älskling va sugen på den så får väl köra den imorgon när han kmr till mig lr såååå ;D


den här låten är ett av många goda minnen från sommaren 09, inte sant sofia? :D


nu skall ja hoppa in i duschen! pusstja , natalie

2 kommentarer:

Joacm sa...

Åååh film lät bra :D

Alexandra och Natalie sa...

två och en halv timmes film , blue man group! haha ;) de blir bra! :D