lördag 27 mars 2010

ARG!


Jag är sur !!!!
Jag klarde av att spinna utan att dö, de va faktiskt riktigt kul med dom sista 20 minuterna va ett helvete trodde aldrig ja skulle bli klart!
Ja då blir de till mortens och äta och få pris kanske?:P haha beror ju på hur de gick får vårat lag "6 loppar" .....NEJ DET SKA JAG FAN INTE!!!!!!!! HElVETE va arg ja är då ringde mig förut kl 4 från gymmet och sa att dom hade ringt till mortens och dubbel kollat så vi under 18 år kommer med in! men nej dom har nya regler tydligen så nu får ja inte följa med mamma och pappa in jätte kul känns de! vi är 6st som inte får åka med så vi får 120kr i stället men PENGAR är ju för helvete inte de man vill ha i detta läget! man vill ju med sitt lag in och äta och ta i mot pris..ja exploderar snart så arg jag är!

ingen puss här inte /// alex

0 kommentarer: