måndag 15 mars 2010

oj oj oj a ja har spruning!

Hallå bloggen de va inte i går de va bar några timmarsen ;D hhoho
ne de va inte kul :P
håller på men en nak uppsatts som e så jobbigt vi fick 5 veckor som natalie skrev med dom försvan så grymt fort va hände med tiden :O jaja nu börjar jag se ett slut på skiten iaf ;D tackolov:) den ska vara klar kl12 i natt o de kommer den inte var känner ja men får vell skicka in de ja har:P

Jag åkte till torp efter skolan med några godinga från klassen...sen när ja och Frida skulle åka hem eller till kampenhof missade vi första bussen men en halv sekund och sen fick vi kolla när nästa buss gick o den gick om 10 min efter vi kollat ja hade inte köpt något så hade lite ångest att åka hem utan något joo en ringa hade ja köpt men endå, jaja så ja hittade en "halsduk! jag skulle ha självklart va den slut och inte fanns på lagret så han fick ta av den av dockan o han va grymt seg när han grejade sen tills lut fick ja köpt den o de va 5 min till bussen gick då hade ja sett ett halsband ja vill ha så fick spring o köpa de oxå sen till slut sprang vi bort till bussen o de va 2 min kvar till den skulle gå men klart som fan hade den gått så vi fick vänta i 10 min till, till nästa buss gick till centralen de va ca 15 min kvar till tåget gick som ja skulle åka hem med! de va ca 2 minuter kvar till tåget skulle gå när vi kom till sknasplan.....då sprang ja så fort ja kunde å när ja kom fram så åkte bommarna ner o min tanke va bra fan där missade ja den får ja vänta en timme till :O men nej då de va ju tåget till gbg så gick.Sen såg ja 2 "gubbar" men svarat kläder ¨som väntade att få gå till tåget så.Dessa gubbar va dom som skulle köra tåget så ja gick in på tåget med dom å då frågade den ena gubben den andra när ska vi åka? den andra svarade ja vet inte ja går ut och kollar..sen när han kom in igen sa han "ojj du vi skulle åkt för 2 minter sedan vi borde nog sätta lite fart" hihihi men jag han de e helt sjukt :O och nu fick ja skrivkramp att skriva så här mkt på blogg är inte så van med dE;D


kysss påå er godingar alex

1 kommentarer:

Anonym sa...

Bara för att Alexandra är desperat efter kommentarer! (A)
Vad ska jag skriva? hmm, förutom att du e SÄMST som inte e klar med uppgiften ;)


/ Viccan