måndag 24 maj 2010

3 månadersdagen ,

jag skröt om att jag va teknisk förut för Joacim, men jag får aldrig riktigt bevisa det! och inte idag hlr, för ja fick ju för mig jag va tvungen o ha batteri i kameran för o lägga in bilder men de va ju fkt bara att sätta i minneskortet.. smartass jao -.-

så här kommer ett stycke fotografier från lördags trippen till Söffa :)
de va även 3 månader sedan då jag och Joacim blev tillsammans. dom bästa 3 månaderna!
och en helt underbar dag fick vi! ♥


här ser han inte så stor o kaxig ut! söt minsann

Dalsland mina damer och herrar, inte pjåkigt alls!!

en sexig mage med doft av kokos! ja han fuskar med kokosolja ;)

sen va jag faktiskt med o stekte lite oxå! :D


så nu har ni något o drömma om!
natti köss, natalie

1 kommentarer:

Joacim sa...

de absolut bästa 3 månaderna gumman!, älskar dig ♥

Blog Archive

Blog Archive