onsdag 26 maj 2010

god kväll!

jag är jätte nyfiken på om alexandra överlevt sin dag! jag tror hon hade det jätte kul!
det blev bra väder trots allt!
men ja fick oväntat besök av Joacim igår så vi bestämde oss för att vila ut oss lite, han fick träffa pappa och lisa igår så de va väl lika bra, full fart minsann ;)

vi började dagen med en frukost utomhus! så jävla skönt, sen fortsatte vi steka men HAN gav upp! före mig!? helt otroligt, ja som har så svårt för hetta och han älskart :D
vill man bli fin får man lida pin,!

sen skickade jag hem honom på ett tåg och tog med mig jennifer och nickolina hem! jag tog hand om dom riktigt ordentligt, färga en slinga på ninni och slingade hela jennfier!
dock blir de ju inte jätte snyggt på bums när man vill gå från så mörkt hår till just hår på första försöket, men det ska vi försöka fixa imorgon jennifer ;) de blev ju snyggare än sistens iaf :D

men nu ska jag ta hand om mitt egna hår!
köss , natalie

0 kommentarer:

Blog Archive

Blog Archive