söndag 23 maj 2010

lite av varje

ja hopp då va en hopptävling bokade den 6/6, så de blir ingen björn Rosenström den 5 i grästorp med mina godingar :( jag var mer en tvungen att va med det ät semifinal i en cup jag är med i för jag låg 5 såg ja nu och 2 tävlingar var inte med räknade så jag ligger ju bättre till så på de viset är de ju kul ;D

Just precis nu har jag en sån sjukt huvudvärk1!!! vet inte var jag ska ta vägen så ont de gör...

hur har min dag sett ut ?
ja den har varit jätte mysig jag och mamma har passat min lilla kusin Wilma, förs åkte vi ner och köpte lite blommor och sen köpte vi mjukglass efter de åkte vi nere till johanna (hon som var på bal i går) för vi skulle får kolla på dom små hästarna och wilma skulle får rida eller åka vagn. när vi var klara där åkte vi hem och planterade blommorna vi hade köpt och gjorde rabarberpaj och sen blev de grillen massa god matt blev de tillslut. Så har min dag sett ut i stor drag...
nee nu får jag gå ner till mina hästar!!
måste bara meddela oxå att vi är LEDIGA i morgon så jävla GÖÖÖTTTT:D

bild på mig sen balen i 9:an bara för jag oxå vill på BAL NU!!!!
pusssss,alexandra

2 kommentarer:

Anonym sa...

hur gör man för att byta tema på bloggen (och inte till dom som redan finns) ?? =)

Alexandra och Natalie sa...

till anonym:)
man kan söka på googel så får man fram lite gran :P
alexandra

Blog Archive

Blog Archive