måndag 24 maj 2010

nytt utseende här ser jag (Y)

Alexandra har verkligen varit i farten denna helgen ser jag :o
och jag borde skämmas.. jag har inte ens tittat på bloggen :o jag har nämligen varit med Joacim hela helgen och då blir de ju inte så mkt data ;) jag tog ju med mig kameran till Joacim för att vi behöver bjuda er på mer bilder! men de sorgliga som ja berättar nu är ju så fruktansvärt typiskt.. den stendog efter typ 5 kort när vi hade åkt ut o lagt oss på ett ställe som kallas "Söffa" o stekt o bara leeeevt.
de kallas Söffa bara för att berget ser ut som en soffa, inte så logiskt va? fick tyvär ingen bra bild på söffa men jag ska bjuda på dom jag fick tatt ;) imorgon... för ja har fof inga batterier ! hoho,

smell you gyes latero , nu ska jag plugga som aldrig förr!
kisselikiss , natalie

0 kommentarer:

Blog Archive

Blog Archive