onsdag 19 maj 2010

shorts & topp vädeeer

kom hem redan vid 12 idag riktigt skönt. va då nyduschad från idrotten nu sitter jag här svettig som en tjockis.
när jag kom hem från skolan la jag mig och sov i typ 1,5 timmar. de va onödigt, men såå skönt! för när ja kom hem va de inte fint väder.. när ja vakna va det fint väder! :D

så jag gick ut o pressa med ett äpple, jag kan itne pressa utan att vara sysselsatt med något. gillar itne hlr att pressa ensam? jag kolavippar asså, ja pallar itne det.. så när mitt äpple va slut som jag ätit låååångsamt gick jag in o hämta ett glas FULLT med iis, gottigotti!

sen när de tog slut höll jag på att dö... så tänkte jag fan va långt gräset blivit! jag klipper det o tjänar 40 kr som jag sedan kan sola för! kanon va :D
så jag tog på mig klippskorna och körde igång!
det dröjde itne länge tills något gick som jag itne ville...
när jag körde in i grannens häck så snurrade något stort och hårit upp från klipparn!
jag blev så illamående och rädd..
TÄNK OM JAG FÅTT DEN HÄR PÅ MIG ?!

(ja det är en strimlad muuus, med en fluga på..)
OCH HUR GOTT TROR NI DET LUKTAR PÅ FRAMSIDAN/SOLSIDAN NUDÅ?
det luktar så man spyr! och jag tänker inte röra den där saken! de är en sak som är säker, o mamma och resten komemr inte hem fören solen gått ner...
TYPISKT!!!!!!!!!!!!

vet att de va ett lååångt jobbigt inlägg , men antingen tycker ni jävligt synd om mig nu eller så har ni go skadeglädje. jag hade haft skadeglädje!
klart slut, natalie! PUSS

0 kommentarer:

Blog Archive

Blog Archive