fredag 21 maj 2010

gilla läget!

Hallå bloggen :D
Bloggdesigen ska nu fixa jag lover er :)
jag har precis varit och lunchat med Elin på en salladsbar och en latte blev det också de va gooott de.När vi satt ute kom de två godingar och gick förbi och vislade på oss det var Lucas Svensson och jag den andra vill jag inte nämna på den här finna bloggen. i kväll blir de ner till MIF ( fotbolls planen) och se på Mundedal och Hedekas. Munkedal har nog redan tagit hem segern skulle jag säga!
Efter matchen blir de party. detta kommer nog bli en rolig Fredagen endå!
på Lördag blir de se på johanna som jag på bal den grisen!!! och på söndag blir de hem till johanna, med Wilma min kusin som ska få rida på johannas mini ponnysar ;) hihi får ju lära henne tidigt att det är hästar hon sak hålla på med :D
nu ska vi ha HANTVERKSORIENTERING blääbläblä
Bye Bye Alexandra

0 kommentarer:

Blog Archive

Blog Archive