torsdag 20 maj 2010

lediga underbara torsdag

trots detta ringde klockan 08.30 för jag skulle minsann åka till överby, och tidigt så ja inte skulle missa för mycket sol! har aldrig tid för överby annars men det kanske hade varit bättre om jag stannat hemma...
nu kommer jag få leva som en alkolist. alla mina pengar som är kvar får verkligen bara gå till nöjen.
INGEN SHOPPING MER, INGEN NEGERBOLL I KIOSKEN, INGEN WILLYS..
detta är nästan lika med självmord...
men jooo, ja klippte bror min igår , mamma ska klippas, mormor vill klippas så oj, pengarna kanske rullar in fint ändå :D

vad har jag slängt pengar på då? jo:
*en verkligen uuur sööt klänning
*bikiniii
*tubtopp
*lila glittrig eyeliner
*jeans shorts

som ni förstår gick de på lite för mkt för en tjej som lever på studiebidrag. och månaden har egentligen itne börjat... help..!

ska trösta mig själv med ett avsnitt vampisar :D pusshoooe , natalie

0 kommentarer:

Blog Archive

Blog Archive